ورود/عضویت

پشتیبانی وب سایت

یکی از خدماتی که مجموعه وب 2 ارائه می نماید خدمات پشتیبانی وب سایت می باشد. اگر شما صاحب یک وب سایت باشید یا وب سایت شما توسط ما طراحی شده باشد میتوانید از این سرویس استفاده نمایید.

خدمات پشتیبانی در 5 سطح ارائه می شود که بسته به نیاز خود میتوانید از آن استفاده نمایید.

در جدول زیر تعرفه و جزئیات سطوح پشتیبانی سایت را مشاهده میکنید:

 

تعرفه خدمات پشتیبانی برای غیر از موارد شامل پشتیبانی رایگان
    سطوح پشتیبانی
نوع خدمات توضیحات یک دو سه چهار پنج
اطلاع رسانی به روز رسانی از طریق پیامک زمانی که نسخه های جدید مدیریت محتوا منتشر میشود ، به اعضا توسط پیامک به شماره تلفن همراهی که در هنگام ثبت نام در سامانه وارد نموده اند ، اطلاع رسانی میشود * * * * *
اطلاع رسانی به روز رسانی از طریق ایمیل زمانی که نسخه جدیدی از مدیریت محتوا منتشر میشود به مشترکین از طریق ایمیل اطلاع رسانی میشود * * * * *
مشاوره تلفنی در ساعات کاری کلیه مشترکین و غیرمشترکین مجازند همه روزه به جز ایام تعطیل در ساعات 9 الی 15 با مدیریت سامانه در شرایط اضطراری تماس تلفنی برقرار کنند . شایان ذکر است که تماس تلفنی فقط جنبه مشاوره دارد و برای انجام درخواست ، مشترکین و غیرمشترکین میبایست درخواست خود را بصورت کتبی به واحد مربوطه ارسال کنند * * * * *
پشتیبانی تلفنی شبانه روزی در هر ساعت از شبانه روز که سایت شما دچار مشکل شود میتوانید با شماره پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را مطرح و تیم پشتیبانی نسبت به رفع آن اقدام می کند       * *
رفع اشکال از طریق پورتال کاربران درخواست خود را از طریق تیکت در پورتال کاربران مطرح و تیم پشتیبانی نسبت به رفع آن اقدام می نماید   * * * *
انجام به روز رسانی آخرین پچ های امنیتی برای شما نصب می گردد   * * * *
تغییر چیدمان صفحات و ماژول ها در صورتی که شما بخواهید المان هایی را در صفحات سایت خود جابه جا نمایید میتوانید درخواست خود را به واحد پشتیبانی ارجاع تا نسبت به انجام آن اقدام شود     * * *
طراحی قالب اختصاصی طراحی طرح گرافیکی و تبدیل به قالب سایت شما و پیاده سازی آن هر قالب حداقل یک میلیون تومان
طراحی و تعویض قالب ویرایش و بهینه سازی قالب سایت بر اساس فریمورک های جهانی و موجود هر قالب حداقل پانصد هزار تومان
افزودن ماژول و بهینه سازی بنا به نیاز مشتری در صورتی که نیاز به افزودن امکانات جدید داشته باشید و این کار با افزودن ماژول جدید قابل انجام باشد این کار با درخواست مشترک توسط تیم پشتیبانی انجام خواهد شد   * * * *
به روز رسانی سایت به آخرین نسخه برای سایت های تحت پشتیبانی به محض انتشار نسخه های جدید مدیریت محتوا ، نسخه های جدید توسط خود ما بروز رسانی میشود   * * * *
اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی اطلاع رسانی در مورد حفره های امنیتی که به صورت عمومی منتشر و شناسائی میشود به مشترکین     * * *
ارتقا امنیت امنیت در یک سایت دارای دو جنبه میباشد ، هاست و سایت . از نظر سایت افزونه های امنیتی نصب شده و تنظیمات لازم اعمال میگردد و از نظر هاست به مشترکین مشاوره داده میشود و در صورت وجود مشکل بدان ها اطلاع رسانی میگردد       * *
رفع اشکال کارکرد افزونه ها در صورت امکان گاها افزونه های نصب شده در سایت دارای اشکال عملکردی میباشند . این اشکال ها در دو دسته طبقه بندی میشوند ، دسته اول زمانی است که نیاز به تغییرات در ساختار کد نویسی افزونه میباشد و دسته دوم زمانی است که افزونه نیازمند تنظیمات مناسب میباشد . در این بند ، تغییرات کد نویسی و همچنین تنظیمات افزونه از پایه ، شامل پشتیبانی نمیشود       * *
بررسی سایت از نظر SEO به محض دریافت اشتراک ، کارشناسان ما ظرف 15 روز کاری سایت مشترکین را از نظر بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو بررسی نموده و یک گزارش کتبی از کمبود ها و کاستی های وب سایت فعلی برای مشتریان ارسال خواهند نمود     * * *
تهیه نسخه های پشتیبان از سایت درصورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما بصورت ماهیانه یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه خواهیم نمود و همواره قابل ارائه به شما میباشد . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است       * *
تهیه نسخه های پشتیبان از سایت به صورت هفتگی در صورتی که هاست شما این امکان را داشته باشد ، ما به صورت هفتگی یک نسخه پشتیبان از سایت شما بر روی سرور های خودمان تهیه میکنیم . توجه داشته باشید که این کار به صورت خودکار انجام میشود و ممکن است در نسخه تهیه شده ، کاستی هایی وجود داشته باشد که از دست تیم پشتیبان شما خارج است       * *
ارسال DVD آموزش dvd آموزش طراحی سایت بر اساس سیستم مدیریت محتوا برای شما پست می گردد       * *
رفع اشکال فارسی سازی قالب درصورتی که قالب سایت مشترکین ، دارای مشکل فارسی سازی باشد ، ابتدا کارشناسان ما پس از بررسی سایت ، مشکلات را رفع نموده و موارد تغییر یافته را به مشترکین کتبا اعلام مینمایند و در صورت درخواست مشترکین موارد تشخیص داده توسط مشتریان و یا خود کارشناسان ما مرتفع میشود     * * *
ارتقا سرعت لود سایت پس از دریافت اشتراک توسط مشترکین ، سایت اعلام شده از نظر ساختار و بهبود سرعت بارگذاری بررسی میگردد و مشکلات به مشترک کتبا اعلام میشود . پشتیبان شما موارد لازم جهت بهبود بارگذاری سایت را انجام داده و تغییرات انجام شده را کتبا اعلام خواهد نمود. توجه داشته باشید این کار یکبار در هنگام ابتدای اشتراک شما انجام خواهد شد . نگه داری سرعت بارگذاری بر عهده خود مشترک میباشد ، اما کارشناسان ما شما را برای ادامه مسیر راهنمایی خواهند نمود. همچنین با مطالعه کارهای انجام شده درخواهید یافت که از چه مواردی باید پرهیز نمایید       * *
ارسال DVD آموزش طراحی سایت در این DVD آموزشی شما CSS ، HTML و نحوه طراحی قالب را فراخواهید گرفت . این مورد به شما کمک مینماید تا تغییرات احتمالی مورد نظر را در افزونه ها و همچنین نحوه نمایش قالب خود را تغییر دهید         *
رفع اشکال فارسی سازی افزونه ها در نحوه نمایش در بسیاری از موارد ، افزونه های استفاده شده و سایت دارای مشکل میباشد . با ایجاد درخواست مشترک مبنی بر تصحیح اشکالات فارسی سازی ، در صورتی که این اشکالات شامل موارد CSS باشد ، این مورد انجام شده و نتیجه کتبا به مشترک گزارش میشود     * * *
انتقال سایت در صورت نیاز به سرور مورد نظر در صورتی که مشترک تقاضای انتقال سایت خود به سرور جدیدی را داشته باشد ، با ثبت درخواست ، برای وی انتقال انجام میشود     * * *
ارائه مشاوره جهت افزایش درآمد سایت در بیشتر مواقع ، عدم ماندگاری یک سایت ناشی از عدم درآمد زایی آن است . برای مشترکین این دسته ، کارشناسان بازاریابی ما ، با تجربه ای که از عملکرد سایت های مشابه دارند میتوانند راه کارهای مفید جهت به درآمد رسیدن سایت ارائه نمایند         *
قیمت یک ماهه رایگان 800,000 1,000,000 1,300,000 1,700,000
قیمت سه ماهه رایگان 2,100,000 2,500,000 3,500,000 4,500,000
قیمت شش ماهه رایگان 3,500,000 4,000,000 6,000,000 7,500,000
قیمت یکساله رایگان 5,500,000 7,000,000 9,900,000 1,200,000
             
امکان ارائه پشتیبانی موردی و خارج از طرح های مذکور وجود دارد. (برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید)
برای مشتریان طراحی سایت پشتیبانی سطح 3 به صورت یکساله و رایگان ارائه می گردد.
تمدید مدت پشتیبانی برای مشتریان طراحی سایت با 30 درصد تخفیف ارائه می گردد.
چنانچه سرویسی مد نظر شما می باشد که در لیست فوق وجود ندارد میتوانید از پشتیبانی موردی استفاده نمایید.
آدرس : کرمان - خیابان شریعتی کوچه 13 مجتمع برنا طبقه اول واحد یک تلفن : 03432236056  
وب سایت برای سفارشات آنلاین و دریافت خدمات: www.cp.web-2.ir    

مرکز طراحی و توسعه وب ( وب2 ، تجربه حضور بهتر در وب )

برای سفارش خدمات پشتیبانی سایت بر روی دکمه زیر کلیک نمایید:

پس از راه اندازی هر وب سایت یکی از مهمترین کارهایی که مدیران هر پایگاه اینترنتی باید انجام دهند پشتیبانی و به روز رسانی مداوم وب سایت می باشد. وب سایتی که به طور منظم به روز رسانی نشود و خطاها و مشکلات آن برطرف نشود نمیتواند با مخاطب خود تعامل خوبی داشته باشد. برای تامین امنیت وب سایت یکی از مهمترین کار ها به روز رسانی مداوم نرم افزار به آخرین نسخه تولید شده توسط توسعه دهنده می باشد.

جوملا به عنوان یکی از بهترین و کاربر پسند ترین سیستم های مدیریت محتوا از سوی تیم توسعه به طور مدارم ارتقا می یابد و چنانچه مدیران وب سایت ها نسبت به ارتقا وب سایت جوملایی خود اقدام ننمایند ممکن است مشکلات امنیتی و فنی را به همراه داشته باشد.

چنانچه شما نمیخواهید خود را درگیر مسایل فنی وب سایت خود نمایید و میخواهید وقت خود را تماما صرف تولید محتوای سایت خود نمایید و یا اینکه دانش کافی برای پشتیبانی فنی سایت خود را ندارید میتوانید این کار را به طور کامل به تیم پشتیبانی وب 2 واگذار نمایید.

تیم پشتیبانی وب 2 با بهره گیری از دانش همکاران متخصص در زمینه توسعه و طراحی وب سایت های اینترنتی به طور مداوم سایت شما را از نظر وجود خطاهای نرم افزاری و همچنین ارتقا به آخرین نسخه بررسی و اقدامات لازم در این خصوص را انجام خواهند داد.

پشتیبانی یک وب سایت شامل موارد مختلفی میتواند باشد که به طور پیش فرض نمیتوان برنامه از پیش تعیین شده از را برای آن پیاده نمود و از طرفی این پشتیبانی برای سایت های  مختلف با کاربری های مختلف و تقاضای مدیر وب سایت متفاوت است.

لیکن به طور قطع یکی از اموراتی که نمیتوان از آن چشم پوشی نمود ارتقاء نرم افزار سایت از نظر امنیت و بر طرف ساختن خطاهای عمومی است که وب 2 با دریافت هزینه ای اندک این کار را برای شما انجام خواهد داد.

چنانچه تمایل به پشتیبانی سطح اولیه وب سایت خود توسط وب 2 دارید میتوانید از طریق ماژول زیر نسبت به خرید خدمات پشتیبانی برای مدت زمان های 3 ماهه ، 6 ماهه و یکساله اقدام نمایید. و در صورتی که برای پشتیبانی سایت خود نیاز به بررسی بیشتر و کارشناسی دارید میتوانید با کلیک بر روی این لینک درخواست خود را برای ما ارسال تا پس از بررسی هزینه مربوطه به شما اعلام گردد.

 

راه های ارتباطی

 برای ارتباط با ما میتوانید از اطلاعات زیر استفاده نمایید:

  آدرس:
کرمان خیابان شریعتی کوچه 13 ساختمان برنا طبقه اول واحد یک

تلفن :034-32236056
با توجه به جابه جایی دفتر در حال حاظر پاسخگو نیستیم

پشتیبانی شبانه روزی : 09131979892

ارسال تیکت