هدایای ویژه یلدا

هدایای ویژه به مناسبت یلدای 94

هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم
کنار هم بنشینیم
و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها
یلدایتان رویایی ، روزهایتان پر فروغ
شبهایتان ستاره باران . . .

 

ضمن تبریک به مناسبت شب یلدا و بلندترین شب سال هدایایی برای شما کاربران عزیز در نظر گرفته ایم که در زیر به شرح آنان می پردازیم:

هدیه اول : آنتی ویروس رایگان اورجینال

کاربرانی که تا پایان روز چهارشنبه 2 دی ماه 94 هاست لینوکس یک گیگابایتی داخل ایران را به صورت یکساله سفارش دهند یک لایسنس کاملا اورجینال و اصلی یکی از آنتی ویروس های زیر هدیه میگیرند:

انتخاب نوع آنتی ویروس بر عهده کاربر می باشد و پس از سفارش هاست با ارسال تیکت به بخش پشتیبانی لایسنس و لینک دانلود برای کاربر ارسال می گردد.

 

برای سفارش آنلاین هاست و دریافت هدیه کلیک نمایید

 

هدیه دوم : دامنه رایگان با پسوندهای ir,com,net,org,in,biz

به کاربرانی که تا پایان روز چهارشنبه مورخه 2 دی ماه 94 هاست لینوکس یک گیگابایتی یا دو گیگابایتی داخل ایران را به صورت یکساله سفارش دهند یک عدد دامنه رایگان با پسوند های فوق دریافت میکنند.

این هدیه نیاز به کد تخفیف ندارد و در هنگام سفارش هاست دامنه را نیز سفارش دهید و در پایان بدون نیاز به پرداخت هزینه دامنه برای شما ثبت می گردد.

لازم به ذکر است برای تمدید دامنه های قبلی نیز میتوانید از این هدیه استفاده نمایید.

 

برای سفارش آنلاین هاست و دریافت هدیه کلیک نمایید

 

هدیه سوم : تخفیف در خرید لایسنس های اورجینال آنتی ویروس ها معتبر دنیا

تا پایان هفته یعنی ساعت 24 روز جمعه مورخه 4 دی ماه 94 تمامی آنتی ویروس های موجود در وب 2 با 10 درصد تخفیف ارائه می گردد.

برای استفاده از این تخفیف کد تخفیف روبه رو را در مرحله آخر سفار شوارد نمایید: yalda94

مشاهده صفحه آنتی ویروس ها و سفارش آنلاین

 

هدیه چهارم : سایت رایگان

با استفاده از این هدیه میتوانید به رایگان صاحب یک سایت اختصاصی برای خود یا کسب و کار خود شوید. در صورتی میتوانید از این هدیه استفاده کنید که هاست و دامنه خود را در وب 2 سفارش دهید. با سفارش هاست و دامنه وب 2 یکی از صدها قالب و سایت آماده ارائه شده در سایت را برا انتخاب شما برایتان نصب و پیکربندی میکند. در ضمن از 3 ماه پشتیبانی رایگان برای سایت خود برخوردار می باشید که از این زمان میتوانید برای رفع اشکالات و بهینه نمودن سایت خود استفاده نمایید.

برای سفارش آنلاین هاست و دریافت هدیه کلیک نمایید

برای مشاهده قالب ها کلیک نمایید

برای مشاهده سایت های آماده کلیک نمایید

ارسال درخواست نصب سایت به پشتیبانی

 

هدیه پنجم : شرایط ویژه برای کسانی که میخواهند طراحی و پیاده سازی وب سایت اختصاصی خود را به وب 2 واگذار نمایند

تا پایان هفته (ساعت 24 روز جمعه مورخه 4 در ماه 94) کلیه سفارشات طراحی وب سایت با 20 درصد تخفیف به اضافه هاست ، دامنه و پشتیبانی یکساله کاملا رایگان ثبت خواهد شد. به طور مثال اگر طراحی سایت اختصاصی شما معادل 1,300,000 تومان برآورد شود شما فقط مبلغ 1,040,000 تومان پرداخت میکنید که پرداخت هزینه های طراحی سایت مرحله ای و بسته به پیشرفت پروژه میباشد. و هیچ هزینه ای بابت هاست ، دامنه و پشتیبانی از شما دریافت نمیشود.

ارسال درخواست طراحی سایت

 

هدیه ششم : 25 درصد تخفیف برای سفارش سایت های آماده

سایت های آماده برای هتل ها ، آژانس های مسافرتی ، مراکز توریستی ، پزشکان و مراکز درمانی ، فروشگاه اینترنتی ، شرکت ها ، مدارس و مراکز آموزشی و مهدکودک ها ، املاک که در وب 2 منتشر شده است تا پایان روز چهارشنبه 2 در ماه 94 با 25 درصد تخفیف به همراه نصب رایگان ارائه می گردد.

ارسال درخواست تخفیف سایت های آماده

 

در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی بیشتر میتوانید از روش های زیر استفاده نمایید:

تلفن ثابت : 03432236056

پشتیبانی : 09131979892

ارسال سوالات و مشاوره قبل از خرید (پیشنهاد میشود برای دریافت پاسخ سریعتر از این بخش استفاده نمایید)

 

از یک هدیه نمیتوان دو مرتبه استفاده نمود. به طور مثال در صورتی که برای خرید هاست لینوکس از دامنه رایگان استفاده نمایید دیگر نمیتوانید از همان سرویس برای دریافت آنتی ویروس هم اقدام کنید.