چگونه نقش مخاطب در سئو را در نظر بگیریم

چگونه نقش مخاطب در سئو را در نظر بگیریم     نقش مخاطب در سئو چیست و چگونه باید آن را در نظر گرفت؟ اصولا این سوال شاید پیش بیاید که مگر میشود کار بازاریابی کرد و نقش و اهمیت مخاطب را در نظر نگرفت!   اهمیت مخاطب در سئو   سئو در واقع اهمیت خود را مدیون همین موضوع است، شما هیچ رسانه ای را پیدا نخواهید کرد که از طریق آن بتوانید برای مخاطب محصول یا خدمات خود دقیقا در زمانی که تصمیم به خرید گرفته است تبلیغ کنید... تنها رسانه ای که چنین امکانی را برای شما مهیا کرده است گوگل است. گوگل به شما اجازه می دهد که برای مخاطبین خود در زمانی تبلیغ کنید که تصمیم دارند در مورد کالا / محصولات شما تحقیق کنند و یا اقدام به خرید نمایند. اگر رسانه دیگری می شناسید که به صورت هدفمند بتوان چنین کاری در آن

5 راه مفید و کاربردی برای محبوبیت در گوگل

5 راه مفید و کاربردی برای محبوبیت در گوگل   در این مقاله انواع روش های مفید برای محبوب شدن در گوگل و بدست آوردن رتبه های مناسب در گوگل را شرح می دهم. به امید اینکه مفید واقع شویم .   1. تولید محتوای مفید برای محبوبیت در گوگل هدف گوگل ارائه پاسخ مناسب به عباراتی است که کاربران جستجو می کنند، بنابراین همواره سعی میکند با استخراج اطلاعات مفید در اینترنت پاسخ های مناسبی به جستجوی کاربران خود ارائه دهد. گوگل از محتوای تکراری متنفر است زیرا چنین محتوایی هیچ ارزشی به اطلاعات وب اضافه نمی کند و کمکی نیز به کاربران گوگل نخواهد کرد. از طرف دیگر ایندکس کردن محتوای تکراری با توجه به اینکه حجم اطلاعات موجود در اینترنت بسیار بالاست کاری بیهوده و پرهزینه به نظر می رسد، بنابراین گوگل صفحات کپی شده از سایت های دیگر را ایندکس نمی کند. در بسیاری از مواقع

سرعت سایت و تاثیر آن در جذب بازدیدکننده

مهمترین موضوعی که امروزه برای وب مستر ها و صاحبان وب سایت ها از اهمیت ویژه ای برخردار است سرعت بارگذاری سایت می باشد. چرا که سرعت بالای بارگذاری سایت باعث می شود تا بازدید کننده سریعتر به هدف خود برسد. سرعت وبسایت ها با ورود اینترنت به تلفن های همراه و عرضه گوشی های هوشمند مهم تر هم شده است. از آنجا که تلفن های همراه در بسیاری موارد برای دسترسی به اینترنت از سرعت مناسبی برخوردار نیستند لذا سایت هایی که سرعت بارگذاری آنها بالاتر است شانس بیشتری برای جذب بازدیدکننده دارند. از سوی دیگر آخرین الگوریتم گوگل یعنی مرغ مگس خوار توجه بیشتری به سرعت بارگذاری سایت ها نموده است و لازم است مدیران وبسایت ها به این موضوع بیش از پیش توجه نمایند. چگونگی تست سرعت وب سایت: یکی از راه هایی که میتوانید سرعت وب سایت خود را بررسی نمایید استفاده از وبسایت gtmetrix.com می

قرار گرفتن سایت در نتایج صفحه اول موتورهای جستجو - قسمت دوم

همانطور که میدانید بیشتر کاربران اینترنت برای یافتن آنچه که نیاز دارند از موتورهای جستجو نظیر google , yahoo , bing و ... استفاده می کنند به همین منظور مدیران وب سایت لازم است اصول سئو و بهینه سازی وب سایت را به طور کامل شناخته و مدنظر قرار دهند تا به رتبه های بالاتری در نتایج موتورهای جستجو دست یابند. بهتر است بدانید، ترتیب نمایش نتیجه جستجو در صفحات موتور جستجو، مختلف است. الگوریتم مورد استفاده در موتورهای جستجو بسیار پیچیده و منحصر به فرد است. طراحان این الگوریتم‌ها سعی می‌کنند هر چند وقت یک‌بار، الگوریتم خود را به‌روزرسانی کنند تا به این ترتیب نتایج جستجو شده هر چه بیشتر با خواسته کاربران انطباق داشته باشد. با این‌که موتورهای جستجو از جمله google هیچ وقت الگوریتم‌های خود را فاش نمی‌کنند، اما برخی کارشناسان می‌توانند نکات کلیدی درباره این الگوریتم‌ها را شناسایی کنند. با رعایت این موارد می‌توان به رتبه بهتری

قرار گرفتن سایت در نتایج صفحه اول موتورهای جستجو

اگر به دنبال راهی برای بهینه سازی وب سایت خود و حضور در نتایج صفحه اول موتور های جستجو هستید توصیه میکنم این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. همانطور که میدانید برای بهینه سازی سایت و حضور در نتیج اولیه جستجو موارد متعددی وجود دارد. در این مقاله قصد دارم تعدادی از پر کاربرد ترین این موارد را ذکر کنم. تبادل لینک یکی از روش های مهم در افزایش رتبه در موتور های جستجو تبادل لینک با وب سایت های دیگر و به عبارتی لینک دادن به مطالب سایت شما در سایت های دیگر می باشد. این کار باید بر اساس اصول خاصی انجام شود تا موثر باشد در غیر اینصورت تاثیر سوء بر رتبه وب سایت شما خواهد داشت.   لینک ‌های داخلی یکی دیگر از راه هایی که می‌تواند سبب افزایش رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجو شود، لینک ‌های داخلی وب سایت خودتان است. تصور کنید که