مزیت لینک سازی در سایت و تأثیر آن بر سئو

مزیت لینک سازی در سایت و تأثیر آن بر سئو

 

لینک به وب سایت ، برای یک مجموعه کسب‌وکار ، مزایای متعددی به همراه دارد و می‌توانند چندین برابر سرمایه هزینه شده را به سیستم برگرداند.

  1. لینک های باکیفیت می‌توانند رتبه وب‌سایت شما را در میان سایر نتایج موتورهای جستجو بهبود دهند .

           و بدین ترتیب با افزایش ترافیک ورودی، می‌توانید فروش بیشتری داشته باشید. هرچه بیشتر در میان نتایج موتورهای جستجو قرار بگیرید، آمار بازدید بالاتری خواهد داشت و در نتیجه از شانس بالاتری در زمینه جذب مخاطب برای فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی خود برخوردار خواهید بود.

    2.    لینک های باکیفیت می‌توانند باعث افزایش چشمگیر بازدیدهای مستقیم از وب‌سایت شما شوند.

 کاربران بر روی لینک ها کلیک می‌کنند تا وارد سایت شما شوند، در نتیجه آمار بازدید و میزان فروش شما افزایش خواهد یافت. حتی چنانچه کاربران لینک شما را در وب‌سایت‌های دیگر مشاهده کنند، نسبت به زمینه کاری شما آگاهی قبلی و زمینه ذهنی مثبتی خواهند داشت و علاقمند خواهند بود تا از فعالیت‌های شما اطلاعات بیشتری کسب کنند.

      3.   لینک های باکیفیت می‌توانند وب‌سایت شما را قدرتمندتر از آنچه هست نشان دهند .

 عموماً در هر حوزه از فعالیت‌های بازاریابی اینترنتی، کاربران تعدادی از وب‌سایت‌ها را شاخص تر تلقی می‌کنند و ترجیح می‌دهند آن‌ها را انتخاب کنند؛ بنابراین هنگامی‌که لینک سایت شما به صورت مکرر به چشم بخورد، در نظر کاربران، وجهه یک وب‌سایت قدرتمند را پیدا می‌کند.

    4.    لینک های باکیفیت، لینک های باکیفیت را به خود جذب می‌کنند .

 به محض اینکه وب‌سایت شما به عنوان یکی از وب‌سایت‌های قدرتمند شناخته شوند، سایت های دیگر مشغول صحبت و اظهارنظر در مورد خدمات و محصولات شما می‌شوند و بدون آنکه از آن‌ها خواهش کنید، به وب‌سایت شما لینک می‌دهند.

    5.    لینک های باکیفیت تا مدت‌ها کار می‌کنند .

لینک ها برخلاف تبلیغات تا سالیان سال در جای خود باقی می مانند و ضمن افزایش ترافیک وب‌سایت‌ها، باعث رونق فروش محصولات ارائه‌شده می‌شوند.

  6.   لینک های باکیفیت نقطه اتصال شما و کاربران خواهند بود .

 چنانچه سایتی به محتوای وب‌سایت شما علاقمند شده و به شما لینک کرده باشد، عملاً موقعیتی استثنائی در اختیار شما قرار داده است تا بتوانید در جهت منافع هر دو وب‌سایت، با بازدیدکنندگان آن ارتباط موثر برقرار کنید.

ایجاد لینک های باکیفیت برای وب‌سایت از اساسی‌ترین و پربازده‌ترین استراتژی های بازاریابی موجود به شمار می رود .

 

 

لطفآ نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص هر چه بهتر شدن مطالب و محتویات سایت از طریق بخش نظرات اعلام نمایید .