ساخت نقشه xml سایت

ساخت نقشه xml سایت

یکی از کارهایی که برای سئو سایت ضروری است تولید نقشه سایت با فرمت xml و معرفی آن به موتورهای جستجو می باشد. برای تولید نقشه سایت روش های زیادی وجود دارد که در صورتی که از سایت ساز هایی نظیر جوملا یا وردپرس استفاده میکنید اینکار را میتوانید با استفاده از افزونه های موجود برای اینکار انجام دهید.

ولی اگر نمیخواهید خودتان را درگیر افزونه های جانبی و دردسرهای آنها کنید بهترین کار استفاده از ابزارهایی است که برای این کار در سطح وب وجود دارد. و ما نیز در سایت وب 2 یکی از ابزارهای قوی و کارآمد برای تولید نقشه xml سایت را آماده کرده ایم که میتوانید به رایگان از آن استفاده نمایید.

با این کار به راحتی میتوانید یک تقشه کامل برای سایت خود تهیه و آن را در مسیر روت سایت خود قرار دهید و لینک آن را به موتورهای جستجو معرفی کنید تا موتورهای جستجو بعتر از محتوای سایت شما با خبر شوند. هر بار که نقشه سایت خود را بروزرسانی میکنید موتورهای جستجو از محتوای جدید سایت شما آگاه می شوند و صفحات جدید را ایندکس می کنند.

لازم است بدانید که اگر سایت شما نقشه xml ندارد تقریبا هیچ قدمی در راستای سئو سایت خود بر نداشته اید. پس بهتر است دست بکار شوید و هر چه سریعتر نقشه سایت خود را با استفاده از ابزار ساخت نقشه سایت xml ایجاد کنید.

برای ساخت نقشه سایت بر روی این لینک کلیک کنید