قالب رایگان چند منظوره فارسی برای وردپرس - ikonikwoolite

قالب رایگان چند منظوره فارسی برای وردپرس - ikonikwoolite

 

 

 

 

قالب چند منظوره وردپرس ikonikwoolite یک قالب برای سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد . این قالب حرفه ای و زیبا که با تکنولوژی جدید html5 , css3 طراحی و پیاده سازی شده است مناسب برای طراحی و ایجاد انواع سایت های چند منظوره با سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد  . اگر شما نیز قصد راه اندازی سایتی در زمینه ها مختلف دارید یا می خواهید یک سایت چند منظوره با وردپرس ایجاد کنید ، گروه وب 2 به شما قالب ikonikwoolite را پیشنهاد می کند . قالب زیبا و کاربردی ikonikwoolite به صورت کاملا رایگان برای دانلود در اختیار کاربران گرامی وب 2 قرار داده شده است .

 ikonik یک پوسته شیک و زیبا و در عین حال ساده است که با استفاده از آن می‌توانید ظاهری کاربر پسند به وبسایت‌ خود دهید.این قالب دارای رنگ بندی خاص و جذابی می باشد که شما را یاد کهکشان ها و آسمان می‌اندازد، در این پوسته مکانی برای قرار دادن ابزارک در نوارکناری و دو موقعیت یکی در بالای صفحه و یکی در پانویس صفحه قرار داده شده است،همچنین دارای فونت یکان برای هر چه زیباتر شدن در نسخه ترجمه شده می باشد.
از دیگر امکانات آن می توان به پشتیبانی از سیستم فروشگاه ساز ووکامرس اشاره کرد که با استفاده از این پوسته نیز می‌توانید صاحب یک فروشگاه زیبا در اینترنت شوید.

 

 

 

 

 

 

 

 لطفأ نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص بهتر شدن مطالب و محتویات سایت از طریق بخش نظرات اعلام نمایید .

 

Attachments:
URLDescriptionFile size
Access this URL (http://dl.web-2.ir/web2/template/wordpress/ikonikwoolite/ikonikwoolite.zip)دانلود قالب با لینک مستقیمرمز فایل فشرده در صورت وجود : www.web-2.ir3567 kB