سه شنبه, 29 فروردين 1396 18:32

چرا به سایت نیاز داریم؟

این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)
چرا به سایت نیاز داریم؟ چرا به سایت نیاز داریم؟

تعداد زیادی از افراد وقتی با پیشنهاد طراحان سایت یا کارشناسان فروش در خصوص پیاده سازی یک سایت روبرو می شوند اولین سوالی که می پرسند این است که کار ما چه ربطی به اینترنت یا وب سایت دارد. این موضوع از آنجا ناشی می شود که مشتری اطلاعات کافی در خصوص مزایای یک سایت یا وضعیت کنونی توسعه فضای مجازی ندارد.

اگر یک مجموعه یا یک شرکت یا کسب و کار سنتی بخواهد به حیات خود ادامه دهد به طور قطع به یک وب سایت نیاز دارد که در این مقاله دلیل آن را ذکر خواهیم کرد.

به طور کلی میتوان گفت که شما به دلایل زیر به وب سایت نیاز دارید:

  1.  وب‌سایت‌ها هرگز نمی‌خوابند
  2. رقیبِ اصلیِ شما یک وب‌سایت دارد
  3. ما را در گوگل جستجو کنید (امروزه مردم به جای اینکه به صورت سنتی به دنبال اطلاعات بگردند ، از موتورهای جستجو استفاده میکنند)
  4. وب‌سایت‌ موجب بالارفتن اطمینان و بهبود تصویر ذهنی مشتری از شما می‌شود
  5. کسب‌وکارهای کوچکی که وب سایت دارند از درآمد بالاتری برخوردارند
  6. نزدیک به 40 میلیون کاربر شما را خواهند دید
  7. داشتن وب‌سایت‌ به جذبِ مشتریانِ بیشتر کمک می‌کند
  8. وب‌سایت‌ها محلی نیستند، بلکه جهانی هستند
  9. معرفی محصولات ، خدمات و ارائه پشتیبانی
  10. معرفی سازمان یا شرکت
  11. معرفی خودتان ، خدمات ، محصولات و خدماتتان
  12. انتشار افکار و ایده ها
  13. انتشار رویدادها
  14. اتوماسیون و ارائه خدمات آنلاین
  15. دریافت پیشنهادات و انتقادات از مشتریان
  16. اطلاع رسانی
  17. فروش محصولات و خدمات
  18. رقابت

و صدها دلیل دیگر که میتوان در خصوص پیاده سازی سایت مطرح نمود.

باید توجه داشته باشید که کسب و کارهای سنتی بسیاری در چند سال گذشته رو به زوال رفته اند کسب و کارهایی مانند آژانس های تاکسیرانی و املاک و ... که حتی فکر این را نمیکردند که روزی با ورود صنعت آی تی به کسب و کار آنها راه جدیدی برای کسب درآمد و توسعه تجارت آنها و یا عدم رونق کسب و کارشان باز شود.

کسب و کارهایی که توانسته اند خود را با تکنولوژی های جدید مطابقت دهند قطعا موفق بوده و توانسته اند به حیات خود ادامه دهند ولی کسب و کارهایی که نتوانسته اند از دیدگاه سنتی خود فاصله بگیرند رونق خود را از دست داده و علیرغم افزایش تقاضا در صنف خود درآمد آنها کاهش یافته است. به طور مثال میتوان به سایت های ارائه دهنده خدمات ملک یابی یا سفارش آنلاین غذا یا حتی خشکشویی آنلاین اشاره کرد که در چند سال اخیر رونق بسیاری گرفته و رو به گسترش هستند.این موارد همه کسب و کارهایی هستند که تا چندی قبل به صورت کاملا سنتی کار میکردند ولی امروزه با توسعه وب مسیر آنها به کلی عوض شده و بسیاری از مشتریان آنها در فضای مجازی وب و اینترنت به دنبال نیازهای خود می گردند.

در آینده ای نزدیک مردم ترجیح میدهند کالاها و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت پیدا کنند و سفارش دهند و استفاده از وب و اینترنت مزایایی دارد که توصیه میکنیم آنها را نادیده نگیرید و به طور جدی در جهت توسعه کسب و کار خود در فضای مجازی اقدام کنید.

عدم وابستگی به زمان و مکان ، امکان مقایسه ویژگیها ، کیفیت و نوع خدمات ارائه شده مربوط به نیاز ها و ... همه مواردی هستند که اختلاف بسیار زیادی بین کسب و کارهایی که به صورت سنتی کار میکنند و کسب و کارهایی که به دنیای مدرن روی آورده اند ایجاد می کند.

شما نیز اگر می خواهید از قافله عقب نمانید همین الان دست به کار شوید و در این راه ما نیز همراهتان خواهیم بود.

با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید.