پشتیبانی و خدمات پس از فروش

در خصوص پشتیبانی و خدمات پس از فروش محصولات عرضه شده توسط وب 2 موارد زیر برای اطلاع کاربران و مشتریالن گرامی درج می گردد:

  • کلیه محصولات تجاری که در وب 2 عرضه شده است دارای پشتیبانی 24 ساعته به صورت آنلاین و از طریق تیکت و در موارد ضروری از طریق تماس تلفنی از ساعت 08:00 تا ساعت 21:00 ، خواهند بود.
  • رفع معایب محصولات تجاری عرضه شده بر عهده وب 2 خواهد بود.
  • در هنگام درج تیکت برای رفع مشکلات خود حتما در عنوان تیکت نام سرویس خود را ذکر نمایید. همچنین تیکت خود را به بخش مربوطه ارجاع دهید تا کارشناسان سریعتر به مشکلات شما پاسخ دهند.
  • محصولات رایگان عرضه شده در وب 2 تنها از طریق نظرات مطلب مربوطه پشتیبانی خواهند شد.
  • افزونه ها و قالب هایی که در وب 2 معرفی و عرضه می گردند همگی از نظر امنیت و کارکرد تست شده و توسط شرکتهای بزرگ و معروف در زمینه طراحی وب تولید شده اند لذا شما با اطمینان کامل میتوانید از آنها استفاده نمایید.
  • سایتهای طراحی شده توسط وب 2 بر اساس متن قرارداد امضا شده از یک سال پشتیبانی برخوردار هستند. در صورت درخواست مشتری وب 2 به صورت ماهیانه یا سالیانه پشتیبانی سایتهای اینترنتی را برعهده خواهد گرفت.