شنبه, 02 ارديبهشت 1396 20:06

JbHotel - کامپوننت رزرواسیون هتل جوملا با تاریخ شمسی

JbHotel JbHotel

کامپوننت رزرواسیون JbHotel یکی از کامپوننت های معروف و حرفه ای جوملا می باشد که با استفاده از آن میتوانید یک سایت حرفه ای برای هتل ها و مراکز اقامتی و توریستی و تورها و آژانس های مسافرتی پیاده سازی نمایید که قابلیت رزرواسیون آنلاین داشته باشد. این کامپوننت و سایر کامپوننت هایی از این دست یکی از مشکلاتی که دارند این است که تاریخ آنها میلادی می باشد و برای استفاده در سایت های فارسی مناسب نمیباشد. ولی این نسخه از کامپوننت که امروز به شما معرفی می شود با تاریخ شمسی می باشد. لذا با خیال آسوده میتوانید از آن در سایت های فارسی زبان استفاده نمایید.

کامپوننت JbHotel امکانات فراوانی دارد و امکان اتصال آن به بانک های ایرانی نیز وجود دارد که در صورت نیاز میتوانید درخواست اتصال آن به هر یک از بانک های ایرانی ارسال نمایید تا وب 2 کامپوننت را به بانک مورد نظر شما متصل نماید.

کامپوننت jbgotel با توجه به هزینه های آن به صورت اشتراکی قابل دانلود نمیباشد و برای دریافت آن بایستی آن را خریداری نمایید.

برای خرید این کامپوننت با تاریخ شمسی بر روی لینک زیر کلیک نمایید:

لینک خرید کامپوننت شمسی JbHotel

نسخه اصلی و غیر شمسی این کامپوننت برای اعضایی که اشتراک افزونه های جوملا را خریداری نموده اند قابل دانلود می باشد.

در صورتی که شما قصد طراحی یک سایت حرفه ای برای هتل ، مراکز اقامتی ، توریستی ، آژانس مسافرتی و ... دارید میتوانید از خدمات طراحی سایت وب 2 استفاده نمایید. برای ارسال درخواست از صفحه تماس با ما استفاده نمایید.

اطلاعات تکميلي

  • زبان افزونه: فارسی و انگلیسی
  • سازگاری: جوملا 3.5
  • نسخه افزونه: 11.0
  • نوع افزونه: بسته
  • وضعیت سورس: کد باز
  • تاریخ بروزرسانی افزونه: شنبه, 02 ارديبهشت 1396
آخرین ویرایش در شنبه, 02 ارديبهشت 1396 22:09