استفاده از روانشناسی رنگ ها در طراحی وب

استفاده از روانشناسی رنگ ها در طراحی وب

استفاده از روانشناسی رنگ ها در طراحی وب     تاثیری که یک رنگ می­تواند بر روی یک پروژه طراحی وب سایت داشته باشد قابل اغماض نیست. در واقع اولین پیامی که از وبسایت به بازدید کنندگان ارسال می­شود مربوط به معنای رنگ وبسایت است. دلیل آن هم واضح است، چون اولین چیزی است که بازدید کنندگان آن را مشاهده می­کنند. در این مقاله به روانشناسی رنگ ها در طراحی وب  می پردازیم و روش ساده و کارایی را برای انتخاب بهترین رنگ برای وبسایت ها ارائه می کنیم.   ارزیابی ای که یکی از دوستان من، بر روی صبر خود برای بارگزاری یک صفحه وب مورد بررسی قرار داد نتایج جالبی  داشت. ابتدا او یک صفحه با پس زمینه سیاه و سفید ساده را تست کرد و متوسط زمان انتظار او برای بارگذاری ۲٫۴ ثانیه بود. سپس در تست بعدی یک صفحه با پس زمینه سفید ساده را آزمایش کرد و

مراحل ثبت سفارش طراحی سایت

 برای سفارش طراحی وب سایت در وب 2 لطفا در عرض چند دقیقه موارد زیر را مطالعه نمایید مراحل انجام کار مجری ثبت سفارش اولیه مشتری بررسی درخواست از نظر فنی و امکان پیاده سازی و اعلام به مشتری وب 2  در صورت تایید مشتری بر اساس هزینه برآورد شده مشتری بایستی 25 درصد مبلغ سفارش را به اضافه هزینه هاست و دامنه به حساب وب 2 واریز نماید  مشتری  طراحی گرافیکی اولیه و ارسال برای مشتری وب 2 اعلام نظر مشتری و تایید طرح اولیه مشتری انجام تغییرات مورد نظر مشتری و ارسال برای تایید نهایی طرح وب 2 تایید نهایی طرح توسط مشتری و واریز 25 درصد دیگر از مبلغ سفارش مشتری شروع مرحله طراحی و پیاده سازی وب سایت وب 2 دریافت تاییدیه مشتری پس از پیاده سازی وب سایت  وب 2 تایید مشتری و واریز 25 درصد دیگر از مبلغ سفارش مشتری تغییرات و تنظیمات نهایی و تحویل پنل مدیریت وب سایت به

طبقه بندی سایت ها به لحاظ فنی و نوع برنامه نویسی

طبقه بندی سایت ها به لحاظ فنی و نوع برنامه نویسی   سایتها بر اساس کاربرد و نوع برنامه نویسی به چند دسته تقسیم می شوند که عبارت است از :   سایتهای ثابت (Static Website):این سایتها یکبار طراحی می شوند و اطلاعات مورد نیاز در داخل آنها قرار می گیرد و پس از آن برای تغییر در آنها نیاز به یک طراح حرفه ای یا نیمه حرفه ای سایت است. زبان برنامه نویسی اینگونه از سایتها غالبا HTML و Java Script هستند که در نوع توسعه یافته تر از CSS نیز بهره گرفته می شود.از آنجا که حجم کمتری از کد در طراحی سایتهای ثابت استفاده می‌شود سرعت بارگذاری (Loading) بالایی دارند. علاوه براین کاهش حجم کدها که باعث خوانایی بشتر سایت توسط رباتهای جستجوگر می‌شود از یک سو و کاهش زمان بارگذاری از سوی دیگر سبب بهتر شدن وضعیت آنها از لحاظ امتیاز دهی موتورهای جستجو

طبقه بندی سایت ها به لحاظ محتوا

طبقه بندی سایت ها به لحاظ محتوا   وب‌سایتهای گوناگون با محتویات و کاربردهای مختلف بر روی اینترنت به چشم می‌خورند که در طبقه‌بندی آنها روش‌های متعددی وجود دارد. برخی از این طبقه بندی‌ها عبارتند از: • وب‌سایتهای وابسته: یک درگاه وب که علاوه بر CMS خود، اطلاعات بقیهٔ ارایه‌دهندگان خدمات را به ازای دریافت مبلغی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. معمولاً سه ارتباط اصلی قابل تصور است. موسسات وابسته مانند cj.com، دفترهای تبلیغاتی هم‌چون ebay.com و مصرف‌کنندگان مثل یاهو. • وب‌سایتهای بایگانی: که در نگهداری از اطلاعات با ارزش کاربرد دارند. برای نمونه: Internet Archive که از سال ۱۹۹۶ میلیاردها وب‌صفحهٔ کهنه (و نو) را در خود جای داده‌است و Google Groups که تا اوایل سال ۲۰۰۵ بیش از هشت‌صد و پنجاه و چهارمیلیون پیام فرستاده به گروه‌های بحث و خبر شبکهٔ کاربران را در خود اندوخته‌است. • وب نوشت دهنده ها: وب‌گاههایی اند که درشان افراد اطلاعات روزانهٔ

آیا انتخاب هاست ارزان قیمت مناسب است یا خیر

آیا انتخاب هاست ارزان قیمت مناسب است یا خیر؟     هاست ارزان قیمت طرفداران زیادی دارد و مدیران وب سایت ها مهمترین معیار تصمیم گیری برای انتخاب هاست مناسب را هاست ارزان قیمت می دانند. اما آیا یک هاست ارزان قیمت می تواند ما را به هدفی که دنبال میکنیم برساند؟ ویژگی های یک هاست خوب چیست و چگونه باید آن را تشخیص دهیم؟ آیا هاست سایت ما ارتباطی به موضوع سئو پیدا می کند یا خیر؟ در این مقاله به دنبال یافتن پاسخ برای سوالات فوق هستیم.   آیا یک هاست ارزان قیمت می تواند ما را به هدفی که دنبال میکنیم برساند؟   واقعیت این است که برای موفقیت یک کسب و کار اینترنتی عوامل بسیار زیادی باید دست به دست هم بدهند. از جمله این عوامل میتوان به نحوه طراحی سایت، چیدمان وب سایت و قراردادن محتوای مناسب بر اساس نیاز مخاطبین، برقرار ارتباط موثر با

انتخاب کدام هاست مناسب تر است ؟ اختصاصی یا اشتراکی ؟

انتخاب کدام هاست مناسب تر است ؟ اختصاصی یا اشتراکی ؟   انتخاب بهترین نوع وب هاستینگ عموما یکی از مشکل ترین تصمیم هایی است که یک مدیر وب باید اتخاذ کند. با بررسی مدل های گوناگون وب هاستینگ، احتمالا در نهایت به دو نوع اصلی هاست اختصاصی و اشتراکی می رسیم. هریک از این دو مدل مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند، بنابراین شاید بهتر باشد پیش از تصمیم گیری نهائی، هریک از بسته ها را به دقت مورد ارزیابی قرار دهید.       موضوع قابل تامل این است که یک کمپانی ارائه کننده هاست می تواند با نوع سرویس هایش، موفقیت سایت را تضمین کند یا آن را به خاک سیاه بنشاند. بنابراین اجازه دهید هاست های اختصاصی و اشتراکی را به صورت جزئی تر بررسی کنیم تا مشخص شود گزینه مناسب برای سایتتان کدام است؟ ۱) هاست های اشتراکی مقصود از عبارت “بسته های

چرا به یک وب سایت نیاز داریم

چرا به یک وب سایت نیاز داریم: معرفی خود و فعالیتها ، محصولات ، خدمات و ... در فضای مجازی. جذب مخاطبین بیشتر در فضایی وسیع تر. امکان تعامل پویا تر و آسان تر با مخاطبین / مشتریان. سهولت در تجارت با بهره گیری از قابلیتهای تجارت الکترونیک. سهولت در مراودات مالی و جابه جایی پول. تبلیغات و بازاریابی اینترنتی. عدم محدودیت زمان و مکان. اینها تنها بخشی از دلایلی است که ممکن است ما را وادار به وارد شدن به فضای مجازی و تاسیس یک شعبه از محل کار ، فعالیت و تجارتمان در اینترنت و وب کند. در واقع میتوان گفت قابلیتهای فراوانی که فضای مجازی دارد حضور و استفاده از آن را اجتناب ناپذیر می کند.
سایت جامع مدیریت املاک

سایت و نرم افزار تحت وب مشاورین املاک

این بسته شامل نرم افزار تحت وب مشاورین املاک و یک وب سایت می باشد که میتوان از آن علاوه بر استفاده در بنگاه های املاک برای راه اندازی سایت املاک نیز استفاده کرد. اگر به دنبال یک سیستم جامع برای مدیریت املاک و مستغلات میگردید پیشنهاد میکنیم جزئیات و امکانات این بسته را مطالعه نمایید. بنگاه های املاک برای ثبت املاک و مستغلات معمولا از دفاتر سنتی استفاده میکنند که این کار برای تعداد بالای ملک و جستجوی ملک مورد نظر کار را مشکل می سازد. با استفاده از این سیستم تمامی املاک و مشخصات آنها ثبت و امکان جستجو بر اساس هر یک از مشخصات ملک وجود دارد. امکان ثبت برای مشتریان نیز وجود دارد که میتوانند در هر ساعت از شبانه روز ملک خود را در سایت ثبت نمایند و پس از تایید مشاور املاک ملک مشتری در سایت منتشر می شود. پیش بینی شده است آدرس
سایت آماده مهدکودک و مراکز پیش دبستانی

سایت آماده مهدکودک و مراکز پیش دبستانی

بروزرسانی: 18 فروردین 98 آخرین نسخه جوملا - آخرین نسخه سیستم حق عضویت - آخرین نسخه فرم ساز - اتصال به درگاه پرداخت آنلاین مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی نیز مانند بسیاری از موسسات دیگر میتوانند خدمات و سرویسهای خود را به صورت آنلاین و بر پایه یک وب سایت ارائه نمایند. به طور مثال اطلاعات ثبت نامی ، پرونده پزشکی و فرم ها و همچنین فرآیند ثبت نام کودکان در مهد را به صورت آنلاین انجام دهند. با این کار علاوه بر سهولت انجام کار برای والدین میزان رفت و آمد ها به مهد کاهش یافته و فعالیت نیروی انسانی مهد نیز کم می شود. از مزایای وب سایت برای مهدهای کودک و مراکز پیش دبستانی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: تشکیل پرونده الکترونیکی برای کودکان ثبت نام آنلاین به جای مراجعه حضوری سهولت ارتباط با والدین و اعلام اخبار و اطلاعیه ها از طریق سایت و پیامک و ایمیل
قالب شرکتی جوملا بایت نت آرشیتیکت

قالب شرکتی جوملا بایت نت آرشیتیکت

قالب شرکتی جوملا بایت نت آرشیتیکت این قالب بر پایه فریمورک هلیکس و سیستم مدیریت محتوای جوملا پیاده سازی شده است.این قالب توسط مجموعه وب 2 و بایت نت طراحی گردیده و برای سایت های شرکتی و در حوزه های عمران، معماری و راه سازی قابل استفاده می باشد. البته با کمی خلاقیت و تغییرات در طرح بندی قالب امکان استفاده از قالب برای سایر شرکت ها نیز وجود دارد. از ویژگیهای این قالب میتوان به موارد زیر اشاره کرد: استفاده از آخرین نسخه سیستم مدیریت محتوای جوملا استفاده از آخرین نسخه فریمورک helix ultimate استفاده از آخرین نسخه صفحه ساز sp page builder دارای صفحات پیش فرض ساخته شده - تماس ، درباره ، محصولات ، وبلاگ ، اعضای شرکت واکنشگرا و بهینه سازی شده برای نمایش در موبایل، تبلت و دسکتاپ طراحی اختصاصی و عدم فارسی سازی قالب آماده پشتیبانی و بروزرسانی به آخرین نسخه برای مشاهده دمو قالب

زیر مجموعه ها

سایت های آماده با موضوعات مختلف